PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie zarobki w Instytucie badan opinii publicznej i rynku?

  • 1. Data: 2006-09-03 18:10:48
    Temat: Jakie zarobki w Instytucie badan opinii publicznej i rynku?
    Od: "Przemek" <mystre[bez_tego]@wp.pl>

    Jak wyzej i na podlasiu.
    Nie mam sprecyzowanego stanowiska, ale chodzi mi o "zwyklego" pracownika (za
    wyjatkiem stanowisk kierowniczych).
    Pytam w celach orientacyjych:)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-09-03 18:44:06
    Od: "apple" <j...@g...pl>

    Na podlasiu to nie wiem czy takowy instytut znajszesz. Zdecydowana wiekszosc
    z nich ma swoje siedziby w W-wie. "Zwykly" pracownik? Nie wiem, kogo masz na
    mysli. Co chcialbys w tej firmie robic? Pracowac jako badacz, w dziale
    realizacji...?

  • 3. Data: 2006-09-03 19:03:21
    Od: "Przemek" <mystre[bez_tego]@wp.pl>

    Użytkownik "apple" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na
    > mysli. Co chcialbys w tej firmie robic? Pracowac jako badacz, w dziale

    W B-stoku tez cos jest. Kolezanka robila im antkiety, teraz podobno ja tam
    zatrudnili.
    Chwalila sie, ze dobrze placa. Chcialem sie dowiedziec ile to jest te
    "dobrze".

  • 4. Data: 2006-09-03 19:47:21
    Od: "apple" <j...@g...pl>

    To prawdopodobnie jest osrodek koordynacyjny ktoregos z insytutow -
    rozdziela prace i nadzoruje realizacje badan przygotowywanych przez
    centrale. Nie wiem, jak moga ksztaltowac sie place, ale nie sadze, zeby to
    byly jakies kokosy, moze 1,5-2k brutto.