PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak liczyc godziny nadliczbowe jeśli mogę je odebrać tylko jako urlop.

  • 1. Data: 2007-07-10 12:36:52
    Temat: Jak liczyc godziny nadliczbowe jeśli mogę je odebrać tylko jako urlop.
    Od: "Skrzekacz" <s...@w...pl>

    Witam

    Jesli pracodawca za godziny nadliczbowe nie wypłaca dodatku, a można je
    tylko odebrać w formie wolnych godzin.
    Czy w takim wypadku mogę godzinę nadliczbową traktować jako 1,5 godziny do
    odebrania.
    Zgodnie z artykułem 151, wydaje mi się ze tak, ale prawnikiem nie jestem.

    Z góry dzieki za odpowiedź.

  • 2. Data: 2007-07-10 12:46:02
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-07-10 14:36 [Skrzekacz] napisał(a):
> [...]
    > do odebrania.
    > Zgodnie z artykułem 151, wydaje mi się ze tak, ale prawnikiem nie jestem.

    Zależy kto decyduje o terminie odbioru. Jeśli idziesz "na wolne" wtedy
    kiedy chcesz (oczywiście w trakcie okresu rozliczeniowego) to 1:1, jeśli
    w czasie wyznaczonym przez pracodawcę to 1:1.5.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::