PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak jest w Eurobanku?

  • 11. Data: 2004-12-14 11:30:52
    Temat: Re: Jak jest w Eurobanku?
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Kira" <k...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:cpmf9r$lls$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Re to: Seba_Fan [Mon, 13 Dec 2004 21:53:16 +0100]:

    > Ludzie, ale Wy dziwnie do tego podchodzicie... Zaczepic sie na
    > 2-3 miesiace w tym "gownianym" i w miedzyczasie wysylac swoje
    > papierki do "normalnych" -- te zwykle szukaja z doswiadczeniem
    > ktore przeciez jako pracownik banku wlasnie masz...
    >
    > Zupelnie inaczej wygladasz piszac "szukam pracy w Waszym banku
    > bo jestem bezrobotny" a kompletnie inaczej kiedy mowisz "teraz
    > pracuje w banku XYZ ale chcialbym w Waszym bo uwazam ze daje mi
    > wieksze mozliwosci rozwoju".
    to fajny pracownik, pracuje w innym i chce zrezygnowac i isc do naszego, no
    nie wiem czy pani z dzialu kadr mysli podobnie do Ciebie, a moze mysli jak
    ja go zatrudnie to wysle swoje CV do innego banku itd.

  • 12. Data: 2004-12-14 11:37:05
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Seba_Fan [Tue, 14 Dec 2004 12:30:52 +0100]:

> [...]
    > do naszego, no nie wiem czy pani z dzialu kadr mysli podobnie
    > do Ciebie, a moze mysli jak ja go zatrudnie to wysle swoje CV

    A ja telepatka nie jestem, nie wiem co pomysli. Przedstawienie
    tego tak, zeby pomyslala to co chcesz to juz Twoja dzialka. Ja
    Ci tylko mowie ze majac doswiadczenie masz ciut wieksze szanse
    niz nie majac go kompletnie -- zanegujesz to?

    Kira

  • 13. Data: 2004-12-14 12:26:49
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > Ci tylko mowie ze majac doswiadczenie masz ciut wieksze szanse
    > niz nie majac go kompletnie -- zanegujesz to?

    dokladnie doswiadczenie jest potrzebne, ale noe cos takiego ze pracuje tam
    ale chce tu.

  • 14. Data: 2004-12-14 12:50:04
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Seba_Fan [Tue, 14 Dec 2004 13:26:49 +0100]:

    > dokladnie doswiadczenie jest potrzebne, ale noe cos takiego
    > ze pracuje tam ale chce tu.

    Przeciez jesli wysylasz CVke w ktorej i tak widac ze w tej
    chwili pracujesz, to wiadomo ze chcesz prace zmienic.

    Kira

  • 15. Data: 2004-12-14 13:00:36
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Przeciez jesli wysylasz CVke w ktorej i tak widac ze w tej
    > chwili pracujesz, to wiadomo ze chcesz prace zmienic.
    >

    > Kira

    a jeszcze apropo doswiadczenie, to jakie to doswiadczenie te 3 miesiace ze
    tylko ktos przesiedzial tam, skoro zwalnia sie ludzi z bankow innych ktorzy
    to pracowali pare lat, jak widze te banki i tych ludzi tam , jakos nie widze
    tego doswiadczenia ani chetnych klientow.

  • 16. Data: 2004-12-14 19:40:39
    Od: "apple" <j...@p...fm>

    Użytkownik "Immona" <c...@W...com.pl> napisał w wiadomości

    doswiadczenie
    > np. w bankowym call center oznacza brak niezbednych ambicji i umiejetnosci
    > znalezienia sobie czegos zgodnego z wyksztalceniem.

    Niekoniecznie. Jeden z wiadacych na rynku bankow internetowych prowadzi
    wlasnie taka polityke personalna, ze w pierwszej kolejnosci obsadza wakatu
    poprzez wewnetrzna rekrutacje pracownikow call center. To wbrew pozorom
    bardzo ciezka praca, wymagajaca olbrzymiej motywacji.

    apple

  • 17. Data: 2004-12-14 20:40:52
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik "apple" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > poprzez wewnetrzna rekrutacje pracownikow call center. To wbrew pozorom
    > bardzo ciezka praca, wymagajaca olbrzymiej motywacji.

    OK - to ja mam informacje z innego banku. Ale nie wierze, ze do dzialu np.
    analizy kredytow biora telemarketera, a nie kogos, kto pracowal przy
    finansowych danych gdzies indziej. Nawet, gdy telemarketer ma wyksztalcenie
    kierunkowe.

    I.

  • 18. Data: 2004-12-14 23:24:15
    Od: krzysztofsf <k...@p...onet.pl>

    Immona napisał:

> [...]
    > analizy kredytow biora telemarketera, a nie kogos, kto pracowal przy
    > finansowych danych gdzies indziej. Nawet, gdy telemarketer ma wyksztalcenie

    Zalezy od polityki firmy.
    Pracowalem w firmie, ktora (co prawda jeszcze przed eksplozja
    bezrobocia) wszystkich interesujacych kandydatow "dolowala" w magazynie
    jako pracownikow magazynowych. Gdy powstawal wakat lub nowe stanowisko,
    najpierw przegladano papiery magazynierow.
    Pytanie przy rozmowach z chetnym do pracy nie brzmialo "Dlaczego Pan
    chce byc np. pracownikiem dzialu zakupow?" a "Czy chce Pan pracowac w
    naszej firmie i dlaczego?" Jak kandydat chcial a nie bylo stosownej
    pracy - to magazyn i czekac.
    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 19. Data: 2004-12-15 23:04:22
    Od: "Wojciech Zera" <w...@p...fm>

    CZeść,
    ja wlasnie nie dawno tez wypełnilem zgłoszenie na formularzu online.
    Oddzwonili, umówili, ale odpisali e-mailem, ze "w tej chwili nie sa mi
    wstania zaproponować stanowiska zgodnego z moimi kwalifikacjami."
    Rozmowa na spotakaniu była banalna - sprzedaj mi sszywacz.
    Czy ktos mi powie jakie kryteria trzeba było spełnic, żeby dostac pracę??
    Ps. najlepiej na e-mail: w...@p...fm