PracaGrupypl.praca.oferowana › JUNIOR SALES REPRESENTATIVE (Warszawa)

  • 1. Data: 2003-09-09 06:22:11
    Temat: JUNIOR SALES REPRESENTATIVE (Warszawa)
    Od: "Bigram media" <o...@b...pl>

    JohnsonDiversey
    Clean is just beginning

    Międzynarodowa firma oferująca profesjonalne produkty i rozwiązania w zakresie
    utrzymania czystości i higieny poszukuje osoby na stanowisko:

    JUNIOR SALES REPRESENTATIVE
    nr ref. AO/JSRWA/0809

    Oczekiwania:
    preferowane wykształcenie o profilu związanym z przemysłem spożywczym
    praktyki w zakładach produkcyjnych, spożywczych
    mile widziane
    prawo jazdy kat. B
    odpowiedzialność, entuzjazm, elastyczność, dyspozycyjność
    determinacja do realizacji celów
    znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

    Oferujemy:
    pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    pracę w dynamicznym, młodym zespole
    atrakcyjne wynagrodzenie
    możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
    samochód służbowy.

    Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie ofert zawierających życiorys
    oraz list motywacyjny
    z zaznaczeniem numeru referencyjnego do dnia 16.09.2003 na adres naszego
    agenta medialnego:

    BIGRAM S.A. - Personnel Consulting
    Al. Wilanowska 372, 02-665 Warszawa
    fax:(+48 22) 848-70-30, e-mail: o...@b...pl

    Wszystkie aplikacje zostaną przekazane bezpośrednio naszemu Klientowi, który
    prosi o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na
    przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla
    potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z Ustawą z dnia
    29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883).
    Nasz Klient zastrzega sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi
    kandydatami.

    --
    Inne oferty: www.bigram.pl
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.