1. Data: 2005-10-06 14:26:16
Temat:Ile godzin wolnego?
Od:"rocco" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc

pracuje w pewnej firmie X.
Czy dopuszczelnie jest miec "3 nocki pod rzad" (3 razy po 12 godzin)?
Pod rzad w sensie ze:
Przykladowo Ide w niedzile na 18 do 6 rano w poniedzialek, w poniedzialem 18
do 6 rano we wtorek i we wtorek 18 do 6 rano w srode.

Wychodzi 12 godzin odpoczynku po 12 godzinach pracy.
Chyba za malo bo wydaje mi sie ze powino byc 24 godziny wolnego po 12
godzinach pracy.
Myle sie?

2. Data: 2005-10-06 15:05:58
Temat:Re: Ile godzin wolnego?
Od:"DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

rocco zapodał(-a):
> [...]
> Wychodzi 12 godzin odpoczynku po 12 godzinach pracy.
> Chyba za malo bo wydaje mi sie ze powino byc 24 godziny wolnego po 12

Hmmm - ja tu aż takiej tragedii nie widzę; do tego też nie piszesz o zarobkach...

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,

3. Data: 2005-10-07 13:38:07
Od:"rocco" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
> rocco zapodał(-a):
>
> Hmmm - ja tu aż takiej tragedii nie widzę; do tego też nie piszesz o
zarobkach...

No wlasnie w sumie tragedii by moze nie bylo ale uderzyles w samo sedno

Usiadz spokojnie

Zrelaksuj sie

Siedzisz spokojnie?

Napewno

Za chwile podam zarobki

I juz bedziesz wiedzial skad moj niepokoj

Siedzisz napewno spokojnie?

Sam tego chciales

700 na łape

4. Data: 2005-10-08 21:47:10
Od:g e y b <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Chłopie, u nas w firmie często zapierdalamy po kilkanaście godzin
dziennie i jesteśmy szczęśliwi, jak mamy chociaż 6 czy 8 godzin wolnego
- cóż, kapitalizm...

5. Data: 2005-10-24 15:47:48
Od:"DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

rocco zapodał(-a):
> Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
[...]
> 700 na łape

Bardzo mało, przeraźliwie mało. Nie wiem jednak, jak ktoś
ma Ci pomóc na liście...