PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile godzin wolnego?

  • 1. Data: 2005-10-06 14:26:16
    Temat: Ile godzin wolnego?
    Od: "rocco" <i...@w...pl>

    czesc

    pracuje w pewnej firmie X.
    Czy dopuszczelnie jest miec "3 nocki pod rzad" (3 razy po 12 godzin)?
    Pod rzad w sensie ze:
    Przykladowo Ide w niedzile na 18 do 6 rano w poniedzialek, w poniedzialem 18
    do 6 rano we wtorek i we wtorek 18 do 6 rano w srode.

    Wychodzi 12 godzin odpoczynku po 12 godzinach pracy.
    Chyba za malo bo wydaje mi sie ze powino byc 24 godziny wolnego po 12
    godzinach pracy.
    Myle sie?

  • 2. Data: 2005-10-06 15:05:58
    Temat: Re: Ile godzin wolnego?
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    rocco zapodał(-a):
> [...]
    > Wychodzi 12 godzin odpoczynku po 12 godzinach pracy.
    > Chyba za malo bo wydaje mi sie ze powino byc 24 godziny wolnego po 12

    Hmmm - ja tu aż takiej tragedii nie widzę; do tego też nie piszesz o zarobkach...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2005-10-07 13:38:07
    Od: "rocco" <i...@w...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
    > rocco zapodał(-a):
    >
    > Hmmm - ja tu aż takiej tragedii nie widzę; do tego też nie piszesz o
    zarobkach...

    No wlasnie w sumie tragedii by moze nie bylo ale uderzyles w samo sedno

    Usiadz spokojnie

    Zrelaksuj sie

    Siedzisz spokojnie?

    Napewno

    Za chwile podam zarobki

    I juz bedziesz wiedzial skad moj niepokoj

    Siedzisz napewno spokojnie?

    Sam tego chciales

    700 na łape

  • 4. Data: 2005-10-08 21:47:10
    Od: g e y b <g...@p...com>

    Chłopie, u nas w firmie często zapierdalamy po kilkanaście godzin
    dziennie i jesteśmy szczęśliwi, jak mamy chociaż 6 czy 8 godzin wolnego
    - cóż, kapitalizm...

  • 5. Data: 2005-10-24 15:47:48
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    rocco zapodał(-a):
    > Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > 700 na łape

    Bardzo mało, przeraźliwie mało. Nie wiem jednak, jak ktoś
    ma Ci pomóc na liście...