PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Gdynia => Projekt Manager/ Scrum Master <=

  • 1. Data: 2021-07-24 15:00:04
    Temat: Gdynia => Projekt Manager/ Scrum Master <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, którego celem jest dostarczanie firmom na całym
    świecie systemu, który rozwiązuje kluczowe problemy globalnego
    handlu, dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji i
    automatycznej sprzedaży towarów na największych platformach
    e-commerce poszukujemy:

    *****
    ***** Projekt Manager/ Scrum Master
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Planowanie i koordynacja zadań w projektach, nad którymi pracuje
    zespół przy wykorzystaniu technik agile/Scrum
    * Monitorowanie postępów prac w projektach
    * Dbałość o efektywny przebieg procesu dostarczania rozwiązań
    * Pielęgnacja backloga zadań
    * Współpraca z CTO, PO, analitykiem
    * Proponowanie usprawnień w procesie dostarczania rozwiązań

    ***** Nasze wymagania:

    * Minimum 3 lata doświadczenia jako Scrum Master lub Project Manager
    w projektach IT
    * Bardzo dobra znajomość technik agile/Scrum
    * Zdolności komunikacyjne, asertywność
    * Samodzielność, niezależność, umiejętność podejmowania
    decyzji
    * Dodatkowym atutem będzie:
    ** Doświadczenie w pracy w projektach e-commerce

    ***** Proponujemy:

    * zatrudnienie na UoP
    * elastyczne godziny pracy, możliwość częściowej pracy zdalnej
    * prywatną opiekę medyczną
    * niezbędne narzędzia pracy
    * pomoc w rozwoju zawodowym, dostęp do książek, szkoleń itp.
    * realny i bezpośredni wpływ na kierunek rozwoju systemu
    * biuro w centrum Sopotu
    * napoje, owoce, piłkarzyki

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>