PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaGdańsk => Senior Android Developer <= › Gdańsk => Senior Android Developer <=
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Gdańsk => Senior Android Developer <=
    Date: Tue, 3 Dec 2019 08:15:02 +0000 (UTC)

    Dla naszego Klienta, firmy tworzącej systemy do zarządzania
    urządzeniami mobilnymi, umożliwiając firmom zdalne
    kontrolowanie, zarządzanie i zabezpieczanie ich różnorodnej
    infrastruktury mobilnej, obsługującej globalnych klientów,
    szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Senior Android Developer
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * mentoring kilkuosobowego działu,
    * kierowanie projektami od strony developmentu,
    * rozwój i utrzymanie funkcjonalności mobilnych platformy korowej,
    * odpowiedzialność za development mobilny korowej platformy firmy,
    * dbanie o jakość kodu i aplikacji (przeprowadzanie code-review),
    * wdrażanie najnowszych API producentów systemu Android,
    * usprawnianie wewnętrznego procesu developmentu mobilnego.

    ***** Oczekiwania:

    * przynajmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
    * bardzo dobrej znajomości takich narzędzi jak Android SDK, Java,
    GIT, Gradle, Maven,
    * znajomości języka angielskiego na poziomie czytania dokumentacji

    ***** Dodatkowe atuty:

    * doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu projektem oraz
    zespołem,

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1912