PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Gdańsk => Architekt Rozwiązań Informatycznych <=

  • 1. Data: 2016-05-25 09:30:02
    Temat: Gdańsk => Architekt Rozwiązań Informatycznych <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, jednej z największych firm informatycznych w
    Polsce, poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Architekt Rozwiązań Informatycznych
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Zarządzanie architekturą kilku podsystemów, będących częścią
    Platformy Miejskiej używanej przez największe miasta w Polsce
    * Projektowanie i optymalizowanie elementów architektury całego
    Systemu
    * Definiowanie i wdrażanie standardów architektonicznych
    * Budowanie narzędzi wspólnych
    * Praca związana z integracją systemów

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Co najmniej 5 letnie doświadczenie w projektowaniu rozwiązań IT,
    w tym integracji systemów
    * Praktyczna znajomość OOP
    * Znajomość wzorców projektowych
    * Doświadczenie w projektowaniu relacyjnych baz danych
    * Bardzo dobra, praktyczna znajomość JEE
    * Doświadczenie w pracy z frameworkami: Spring, Seam lub Struts
    * Bardzo dobrej znajomości systemów kontroli wersji
    * Znajomość serwerów aplikacji (Jboss/Wildfly)
    * Umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej
    * Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów związanych z
    optymalizacją aplikacji
    * Znajomość technik i narzędzi CI/CD
    * Wykształcenie wyższe (preferowane informatyczne)
    * Znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie
    umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej
    * Zdolność analitycznego myślenia i i otwartość na poszukiwanie
    nowych rozwiązań
    * Umiejętność pracy w zespole i poczucie odpowiedzialności za
    wykonywane zadania
    * Chęć rozwoju i dzielenia się wiedzą

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Doświadczenie w innych technologiach
    * Znajomość narzędzi i technologii bazy Oracle
    * Doświadczenie w pracy z Hibernate, MyBatis
    * Doświadczenie w prowadzeniu zespołów
    * Aktywność i zainteresowania pozazawodowe

    ***** Proponujemy:

    * Stabilne zatrudnienie w jednej z największych firm IT w Polsce
    * Dowolną formę umowy (UoP/B2B)
    * Możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych
    * Kartę Multisport
    * Prywatną opiekę medyczną
    * Ubezpieczenie grupowe

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1605
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=1d64c26712bc543de45d20c49bff9fc6