PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma International Life Kraków

  • 1. Data: 2004-03-03 11:15:23
    Temat: Firma International Life Kraków
    Od: "Ania" <K...@p...onet.pl>

    Poszukuję informacji na temat amerykańskiej firmy International Life
    mieszczącej się w Krakowie przy ul. Mogilskiej 1. Czy ktoś może już tam
    wcześniej pracował i może podzielić się własnym doświadczeniem i
    spostrzeżeniami?

  • 2. Data: 2004-03-04 19:54:42
    Temat: Re: Firma International Life Kraków
    Od: "Ania" <K...@p...onet.pl>

> [...]
    > mieszczącej się w Krakowie przy ul. Mogilskiej 1. Czy ktoś może już tam
    > wcześniej pracował i może podzielić się własnym doświadczeniem i

    Już dziś sama mogę sobie odpowiedzieć na to pytanie. Po wczorajszym
    spotkaniu z firmą podającą się przez telefon jako International Life okazało
    się, że to nikt inny jak HERBALIFE!!!
    Takie właśnie metody zaczynają ostatnio stosować pracownicy tejże firmy, co
    daje dużo do myślenia.
    Zainteresowanych (a było ich nawet sporo na wczorajszym spotkaniu w Krakowie
    przy ulicy Mogilskiej 1) odsyłam do archiwum tej grupy. Przeczytałam wiele
    opini na temat tej firmy i nie spotkałam się z żadną pozytywną.
    Pzdr