1. Data: 2004-03-21 14:27:42
Temat:FP od umowy zlecenia ???
Od:"MK" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie kiedy i czy wogóle od umowy zlecenia odprowadza się składkę na
Fundusz Pracy ?

Bo znalazłam informacje w książeczce ZUSowskiej, która brzmiała tak:
Obowiązkowe składki na FP-ustalone od kwot stanowiących podstawę wymiaru
składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe,wynoszących w przeliczeniu na
okres miesiąca co najmniej najniższe wynagrodzenie-opłacają:
-pracodawca za osoby m.in.(wykonujące umowę zlecenie)

Zamotałam się - proszę o sprostowanie :)

MK