PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do ilu lat przyjmują do Policji?

  • 1. Data: 2002-04-23 18:14:55
    Temat: Do ilu lat przyjmują do Policji?
    Od: "melon72" <m...@i...pl>

    Do ilu lat przyjmują do Policji i jakie warunki trzeba spełnić?

  • 2. Data: 2002-04-23 18:22:48
    Temat: Re: Do ilu lat przyjmują do Policji?
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "melon72" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Do ilu lat przyjmują do Policji i jakie warunki trzeba spełnić?

    do policji przyjmują od wielu lat... tak mniej wiecej 10? wcześniej była
    milicja i tez przyjmowali...

    warunki?
    niekarany
    sprawny psychicznie i fizycznie
    narwany na ta prace....

  • 3. Data: 2002-04-23 20:30:14
    Od: "Mike G." <g...@w...pl>

    Piotr Żebrowski napisał(a) w wiadomości: ...

    >Użytkownik "melon72" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    >do policji przyjmują od wielu lat... tak mniej wiecej 10? wcześniej była
    >milicja i tez przyjmowali...

    Melon z Wrocka pytal DO (czyli do jakiego wieku, albo jaki
    maksymalny wiek kandydata). W podobnym stylu,
    ja dorzuce jeszcze pytanie: "OD" jakiego wzrostu kandydata?

  • 4. Data: 2002-04-23 20:57:59
    Od: "Looki" <r...@i...pl>

    wystarczy poszperac w sieci nawet na www.policja.pl a dlatych co nieumieja
    tego zrobic cytuje /z tej stronki ofkorz/ :

    Służbę w Policji może pełnić obywatel polski o nieposzlakowanej opinii,
    korzystający w pełni z praw publicznych, posiadający co najmniej średnie
    wykształcenie oraz zdolności fizyczną i psychiczną do służby w formacjach
    uzbrojonych, podległych szczególnej dyscyplinie służbowej, której gotów jest
    się podporządkować....

    ..... Przyjęcie do służby w Policji może nastąpić po odbyciu zasadniczej
    służby wojskowej albo po przeniesieniu do rezerwy. Warunek ten nie ma
    zastosowania w stosunku do kobiet, policjantów skierowanych do służby
    kandydackiej w Oddziale Prewencji Komendy Stołecznej Policji, a także do
    osób rozpoczynających naukę w Wyższej Szkole Policji w Szczytnie...

    ... W postępowaniu kwalifikacyjnym bierze się pod uwagę, jako cechy
    preferencyjne, w szczególności:
    1) ukończenie specjalistycznych kursów przydatnych w służbie
    prewencyjnej, zwłaszcza kursu strzeleckiego,
    2) uprawianie dyscyplin sportowych przydatnych w służbie prewencyjnej,
    zwłaszcza judo, sportów motorowych, samochodowych,
    3) posiadanie prawa jazdy kategorii "C",
    4) wzrost co najmniej 175 cm,
    5) nie ukończone 35 lat życia,
    6) ukończoną zasadniczą szkołę zawodową lub ukończone co najmniej trzy
    klasy szkoły średniej.
    Postępowanie kwalifikacyjne kończy się oceną predyspozycji osób
    spełniających wymagania określone w ustawie pod względem ich przydatności do
    służby w Policji. ....

    itd itp ...wiecej nie spamuje odsylam do serwisu ...