1. Data: 2002-04-23 18:14:55
Temat:Do ilu lat przyjmują do Policji?
Od:"melon72" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do ilu lat przyjmują do Policji i jakie warunki trzeba spełnić?

2. Data: 2002-04-23 18:22:48
Temat:Re: Do ilu lat przyjmują do Policji?
Od:"Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "melon72" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> Do ilu lat przyjmują do Policji i jakie warunki trzeba spełnić?

do policji przyjmują od wielu lat... tak mniej wiecej 10? wcześniej była
milicja i tez przyjmowali...

warunki?
niekarany
sprawny psychicznie i fizycznie
narwany na ta prace....

3. Data: 2002-04-23 20:30:14
Od:"Mike G." <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Żebrowski napisał(a) w wiadomości: ...

>Użytkownik "melon72" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
>
>do policji przyjmują od wielu lat... tak mniej wiecej 10? wcześniej była
>milicja i tez przyjmowali...

Melon z Wrocka pytal DO (czyli do jakiego wieku, albo jaki
maksymalny wiek kandydata). W podobnym stylu,
ja dorzuce jeszcze pytanie: "OD" jakiego wzrostu kandydata?

4. Data: 2002-04-23 20:57:59
Od:"Looki" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wystarczy poszperac w sieci nawet na www.policja.pl a dlatych co nieumieja
tego zrobic cytuje /z tej stronki ofkorz/ :

Służbę w Policji może pełnić obywatel polski o nieposzlakowanej opinii,
korzystający w pełni z praw publicznych, posiadający co najmniej średnie
wykształcenie oraz zdolności fizyczną i psychiczną do służby w formacjach
uzbrojonych, podległych szczególnej dyscyplinie służbowej, której gotów jest
się podporządkować....

..... Przyjęcie do służby w Policji może nastąpić po odbyciu zasadniczej
służby wojskowej albo po przeniesieniu do rezerwy. Warunek ten nie ma
zastosowania w stosunku do kobiet, policjantów skierowanych do służby
kandydackiej w Oddziale Prewencji Komendy Stołecznej Policji, a także do
osób rozpoczynających naukę w Wyższej Szkole Policji w Szczytnie...

... W postępowaniu kwalifikacyjnym bierze się pod uwagę, jako cechy
preferencyjne, w szczególności:
1) ukończenie specjalistycznych kursów przydatnych w służbie
prewencyjnej, zwłaszcza kursu strzeleckiego,
2) uprawianie dyscyplin sportowych przydatnych w służbie prewencyjnej,
zwłaszcza judo, sportów motorowych, samochodowych,
3) posiadanie prawa jazdy kategorii "C",
4) wzrost co najmniej 175 cm,
5) nie ukończone 35 lat życia,
6) ukończoną zasadniczą szkołę zawodową lub ukończone co najmniej trzy
klasy szkoły średniej.
Postępowanie kwalifikacyjne kończy się oceną predyspozycji osób
spełniających wymagania określone w ustawie pod względem ich przydatności do
służby w Policji. ....

itd itp ...wiecej nie spamuje odsylam do serwisu ...