PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ktos zna firme "OPTIMAL" z Łodzi?

  • 1. Data: 2004-02-08 14:08:22
    Temat: Czy ktos zna firme "OPTIMAL" z Łodzi?
    Od: "Zbigniew K" <z...@i...pl>

    Otrzymalem od firmy Przedsiebiorstwo Upraw Ekologicznych "OPTIMAL" wstępną
    oferte pracy. Warunkiem koniecznym przejscia do ostatecznego etapu
    kwalifikacji jest ukonczenie platnego (190 zl) szkolenia (3,5 godz.). Jednak
    zdanie testu nie gwarantuje przyjecia do pracy. Nie wiem, czy nie jest to
    przypadkiem proba wyludzenia pieniedzy?
    Moze ktos mial juz kontakt z ta firma? Czy jest wiarygodna?
    Zigi.

  • 2. Data: 2004-02-08 14:15:11
    Temat: Re: Czy ktos zna firme "OPTIMAL" z Łodzi?
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    > Warunkiem koniecznym przejscia do ostatecznego etapu
    > kwalifikacji jest ukonczenie platnego (190 zl) szkolenia (3,5 godz.).

    Zadna firma, ktore takie cos oferuje nie jest wiarygodna.
    Powiedz, zeby sobie ewentualnie potracili z pierwszej pensji;)

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 3. Data: 2004-02-08 14:59:39
    Od: P@weł B. <p...@o...pl>

> [...]
    > oferte pracy. Warunkiem koniecznym przejscia do ostatecznego etapu
    > kwalifikacji jest ukonczenie platnego (190 zl) szkolenia (3,5 godz.).

    Było..... przejrzyj w archiwum grupy. Dla ułatwienia podaję linka
    (konieczność sklejenia)

    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe
    =UTF-8&threadm=bv86ns%
    2425rl%241%40mamut.aster.pl&rnum=1&prev=/groups%3Fq%
    3Dpl.praca.dyskusje%2B
    optimal%26hl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%
    26selm%3Dbv86ns%252425
    rl%25241%2540mamut.aster.pl%26rnum%3D1

    Paweł B. --> p...@o...pl
    Odpowiadając wytnij NOS-a z adresu

  • 4. Data: 2004-02-08 15:12:00
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "P@weł B." <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2425rl%241%40mamut.aster.pl&rnum=1&prev=/groups%3Fq%
    3Dpl.praca.dyskusje%2B
    > optimal%26hl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%

    A o tinyurl nie slyszales?

    http://tinyurl.com/38htr

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Winietu jest poPOLdolony

  • 5. Data: 2004-02-08 16:36:39
    Od: "Zbigniew K" <z...@i...pl>

    Lesio5, wielkie dzieki. Juz wiem, ze to oszusci. Dzieki tobie zaoszczedzilem
    ponad 200 zl bo doszlyby koszty dojazdu!
    Pozdrawiam!

  • 6. Data: 2004-02-08 16:44:49
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Zbigniew K" <z...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:8400-1076258185@81.210.87.2...

    To akurat P@włowi zawdzieczasz...

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Winietu jest poPOLdolony

  • 7. Data: 2004-02-08 18:01:57
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

    KANCIARSTWO na wielką skalę, w majestacie prawa.
    Jest ktoś, kto się już tym zajął, ale robi to troszkę powoli i ostrożnie.
    Czekaj. Coś się wyjaśni niedługo. NIE PŁAĆ !!!

  • 8. Data: 2004-02-08 18:23:21
    Od: P@weł B. <p...@o...pl>

    > A o tinyurl nie slyszales?
    >
    > http://tinyurl.com/38htr

    Nie słyszałem do tej pory.... To znakomite narzędzie. Dzięki za wskazówkę

  • 9. Data: 2004-02-08 18:26:05
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-08 19:23, osoba przedstawiająca się jako "P@weł B." napisała:

    > Nie słyszałem do tej pory.... To znakomite narzędzie. Dzięki za wskazówkę

    To jeszcze do kompletu ;)

    http://42.pl/url/

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /

  • 10. Data: 2004-02-08 23:10:00
    Od: "Zbigniew K" <z...@i...pl>

    Bardzo dziekuje Wam wszystkim za pomoc!
    pzdr