PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czas pracy

  • 1. Data: 2004-02-08 18:54:06
    Temat: Czas pracy
    Od: "Tomasz" <r...@W...gazeta.pl>

    Czesc

    Czy pracodawca moze mi zmienic "czas pracy" bez mojej zgody ?
    np z 7-15 na 9-17 ?

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2004-02-08 22:59:44
    Temat: Re: Czas pracy
    Od: "Łukasz K" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <r...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czesc
    >
    > Czy pracodawca moze mi zmienic "czas pracy" bez mojej zgody ?
    > np z 7-15 na 9-17 ?

    A pracujesz w ZUSie??

    > Z gory dziekuje za odpowiedz.
    >
    > --
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    ---

  • 3. Data: 2004-02-09 06:11:26
    Od: "Tomasz" <r...@N...gazeta.pl>

    >[ciach]
    > A pracujesz w ZUSie??
    >
    > [ciach]

    Nie pracuje w ZUSie i co to ma do tego ?

    Pozdr.

  • 4. Data: 2004-02-09 10:22:37
    Od: a...@o...pl

    > Czy pracodawca moze mi zmienic "czas pracy" bez mojej zgody ?
    > np z 7-15 na 9-17 ?

    u mnie w firmie to norma, nigdy nie wiem na ktora tak do konca pojde do pracy,
    bo czasem wieczorem szefowa wysyla smsa z godzina przyjscia do pracy....
    poki co mam dziub zamkniety na klodke....:(

  • 5. Data: 2004-02-09 17:41:20
    Od: "mangha" <R...@t...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <r...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czesc
    >
    > Czy pracodawca moze mi zmienic "czas pracy" bez mojej zgody ?
    > np z 7-15 na 9-17 ?
    Tak, może. Miałam podobną sytuację.

    mangha

  • 6. Data: 2004-02-10 05:44:40
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Czesc
    > Czy pracodawca moze mi zmienic "czas pracy" bez mojej zgody ?
    > np z 7-15 na 9-17 ?
    > Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Zaczynam się denerwować .......
    pewnie, że może zmienić czas pracy, i składniki wynagrodzenia

    może nawet polecić Ci pracować od godziny 12.30 do 20.30 ... jeśli będzie
    taka potrzeba

    może również przenieść Cię do innej pracy, przy spełnieniu dwóch warunków,
    na okres nie dłuższy niż trzy miesiące

    Czyli łopata ... i śnieg odgarniać!!!!!!!!!!!!

    pozdrawiam
    fart