PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chrzanow/Skawina - Valeo - praktyki

  • 1. Data: 2006-08-07 19:01:59
    Temat: Chrzanow/Skawina - Valeo - praktyki
    Od: "Darek Walczak" <d...@W...gazeta.pl>

    witam,

    czy ma ktos tam te praktyki 3miesieczne i dojezdza z krakowa ?

    czy to jest oplacalne dla studenta z krakowa ? czy lepiej na miejscu czegos
    szukac (studiuje automatyke i robotyke) ? slyszalem ze zarobki praktykantow t
    480 zl / msc a jezdzac busem musialbym tam wtopic conajmniej 100 zl za miesiac
    wiec mi sie to nie widzi za bardzo....

    czekam na opinie i do czepialskich: nie mowcie mi ze mam sobie przeszukac
    archiwum bo tam owszem o pracy jest ale nie o PRAKTYCE.

    pozdr.