1. Data: 2002-06-11 12:05:03
Temat:****** CASTINGI DO FILMOW EROTYCZNYCH ******
Od:Aleksander Potocki <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

DLACZEGO WARTO:
- Bardzo wysokie zarobki 1000-3000 tys. za dzien.
- Zapewniamy bezpieczenstwo - kontrakt, umowa.
- Wspolpracujemy TYLKO z najwiekszymi europejskimi producentami.
- Filmy sa przeznaczone wylacznie na rynek zachodni.

FAKTY:
- Kazdego roku kilkaset kobiet oraz dziewczyn z Polski decyduje sie na
zagranie w filmie erotycznym.
- Film znajduje sie w hurowniach okolo 1 tygodnia nastepnie na jego
miejsce wchodza nowe.
- Rozpoznanie znajomej osoby na filmie jest niezwykle trudne, kamery
oraz charakteryzacja robia swoje.
- sesja zdjeciowa trwa okolo trzech dni

CIEKAWOSTKI:
Strona rezysera filmow XXX, wszystko co chcesz wiedziec, jak przebiega
casting, jak kreci sie taki film ... po angielsku:
http://www.oganezov.boom.ru/index_eng.html

CV, wymiary, waga wzrost, foto twarzy oraz calej sylwetki prosimy
przesylac na adres c...@c...com

--
Aleksander Potocki | a...@c...com
CastingWinner.com.pl - Castingi do filmow erotycznych

2. Data: 2002-06-11 14:16:57
Temat:Re: ****** CASTINGI DO FILMOW EROTYCZNYCH ******
Od:"Jag" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander Potocki" <a...@c...com>
napisał

: - Bardzo wysokie zarobki 1000-3000 tys. za dzien.

Lirów?

Jaj

3. Data: 2002-06-11 15:14:08
Od:Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> : - Bardzo wysokie zarobki 1000-3000 tys. za dzien.

> Lirów?

nie ma juz takiej waluty :-)

pozdrawiam

romekk

4. Data: 2002-06-11 17:45:13
Od:"Enif" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> nie ma juz takiej waluty :-)
>
> pozdrawiam
>
> romekk

co to sie porobilo w tym kraju ...
juz dupa trzeba krecic zeby zarobic na chleb ;((((

Enif

5. Data: 2002-06-11 17:57:56
Od:"Yattaman" <y...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Enif" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości

Chcialbym tyle Funtów, albo kuwejckich dinarów... ;-)

Może w argentyńskiej walucie ? ;-))

(...)
> co to sie porobilo w tym kraju ...
> juz dupa trzeba krecic zeby zarobic na chleb ;((((

A czemu nie... uczciwie "wyciupciane" przed kamerą pieniadze hańby nie
przynoszą, jeśli tylko nikomu się krzywda nie działa.

--
Y.

6. Data: 2002-06-11 19:08:54
Od:"Chris" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Jag" <j...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

> U?ytkownik "Aleksander Potocki" <a...@c...com>
> napisa?
>
> : - Bardzo wysokie zarobki 1000-3000 tys. za dzien.
>
> Lirów?

Nie Lirow tylko Rubli. Nie widzisz, ze adres jest na ruskiej domenie.

Chris

7. Data: 2002-06-11 19:45:10
Od:"Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

> : - Bardzo wysokie zarobki 1000-3000 tys. za dzien.
>
> Lirów?

To nie zart - czytalem kiedys amerykanski artykul - faktycznie zarobki w tej
branzy sa tak wysokie (w zl). Ja i tak sie nie skusze, ale chcialem wyjasnic
ta kwestie :)

Merlin

8. Data: 2002-06-11 20:22:06
Od:"vorp" <v...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tej
> branzy sa tak wysokie (w zl). Ja i tak sie nie skusze, ale chcialem

poważnie aż 3000 tyś??? (3 melony?) łooo to nieeeźle nieźle...
:)

pozdro,
vorp

9. Data: 2002-06-11 20:46:36
Od:"A.B." <b...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> napisał w wiadomości

> [...]
tej
> branzy sa tak wysokie (w zl). Ja i tak sie nie skusze, ale chcialem

A ja czytalem wywiad z nasza mala rodaczka z wielkim biustem ktora zrobila
kariere w RFN (ulecialo mi teraz nazwisko) i na pytanie czy zatrudnia Polki
odpowiedziala,
ze w zasadzie nie, bo:
1) mysla, ze za rozkladanie nog przez pol dnia zarobia od razu na mercedesa
2) pod innymi wzgledami to praca jak kazda inna, caly personel techn. to
Niemcy, trzeba znac jezyk, komunikatywnosc, tempo itd.

10. Data: 2002-06-11 20:53:39
Od:"Enif" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "A.B." <b...@k...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> 2) pod innymi wzgledami to praca jak kazda inna, caly personel techn. to
> Niemcy, trzeba znac jezyk, komunikatywnosc, tempo itd.

a co one tam mowia ? ????