  • 1. Data: 2002-06-11 12:05:03
    Temat: ****** CASTINGI DO FILMOW EROTYCZNYCH ******
    Od: Aleksander Potocki <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    DLACZEGO WARTO:
    - Bardzo wysokie zarobki 1000-3000 tys. za dzien.
    - Zapewniamy bezpieczenstwo - kontrakt, umowa.
    - Wspolpracujemy TYLKO z najwiekszymi europejskimi producentami.
    - Filmy sa przeznaczone wylacznie na rynek zachodni.

    FAKTY:
    - Kazdego roku kilkaset kobiet oraz dziewczyn z Polski decyduje sie na
    zagranie w filmie erotycznym.
    - Film znajduje sie w hurowniach okolo 1 tygodnia nastepnie na jego
    miejsce wchodza nowe.
    - Rozpoznanie znajomej osoby na filmie jest niezwykle trudne, kamery
    oraz charakteryzacja robia swoje.
    - sesja zdjeciowa trwa okolo trzech dni

    CIEKAWOSTKI:
    Strona rezysera filmow XXX, wszystko co chcesz wiedziec, jak przebiega
    casting, jak kreci sie taki film ... po angielsku:
    http://www.oganezov.boom.ru/index_eng.html

    CV, wymiary, waga wzrost, foto twarzy oraz calej sylwetki prosimy
    przesylac na adres c...@c...com

    --
    Aleksander Potocki | a...@c...com
    CastingWinner.com.pl - Castingi do filmow erotycznych

  • 2. Data: 2002-06-11 14:16:57
    Temat: Re: ****** CASTINGI DO FILMOW EROTYCZNYCH ******
    Od: "Jag" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aleksander Potocki" <a...@c...com>
    napisał

    : - Bardzo wysokie zarobki 1000-3000 tys. za dzien.

    Lirów?

    Jaj

  • 3. Data: 2002-06-11 15:14:08
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > : - Bardzo wysokie zarobki 1000-3000 tys. za dzien.

    > Lirów?

    nie ma juz takiej waluty :-)

    pozdrawiam

    romekk

  • 4. Data: 2002-06-11 17:45:13
    Od: "Enif" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > nie ma juz takiej waluty :-)
    >
    > pozdrawiam
    >
    > romekk

    co to sie porobilo w tym kraju ...
    juz dupa trzeba krecic zeby zarobic na chleb ;((((

    Enif

  • 5. Data: 2002-06-11 17:57:56
    Od: "Yattaman" <y...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Enif" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    Chcialbym tyle Funtów, albo kuwejckich dinarów... ;-)

    Może w argentyńskiej walucie ? ;-))

    (...)
    > co to sie porobilo w tym kraju ...
    > juz dupa trzeba krecic zeby zarobic na chleb ;((((

    A czemu nie... uczciwie "wyciupciane" przed kamerą pieniadze hańby nie
    przynoszą, jeśli tylko nikomu się krzywda nie działa.

    --
    Y.

  • 6. Data: 2002-06-11 19:08:54
    Od: "Chris" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

    "Jag" <j...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > U?ytkownik "Aleksander Potocki" <a...@c...com>
    > napisa?
    >
    > : - Bardzo wysokie zarobki 1000-3000 tys. za dzien.
    >
    > Lirów?

    Nie Lirow tylko Rubli. Nie widzisz, ze adres jest na ruskiej domenie.

    Chris

  • 7. Data: 2002-06-11 19:45:10
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > : - Bardzo wysokie zarobki 1000-3000 tys. za dzien.
    >
    > Lirów?

    To nie zart - czytalem kiedys amerykanski artykul - faktycznie zarobki w tej
    branzy sa tak wysokie (w zl). Ja i tak sie nie skusze, ale chcialem wyjasnic
    ta kwestie :)

    Merlin

  • 8. Data: 2002-06-11 20:22:06
    Od: "vorp" <v...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    tej
    > branzy sa tak wysokie (w zl). Ja i tak sie nie skusze, ale chcialem

    poważnie aż 3000 tyś??? (3 melony?) łooo to nieeeźle nieźle...
    :)

    pozdro,
    vorp

  • 9. Data: 2002-06-11 20:46:36
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    tej
    > branzy sa tak wysokie (w zl). Ja i tak sie nie skusze, ale chcialem

    A ja czytalem wywiad z nasza mala rodaczka z wielkim biustem ktora zrobila
    kariere w RFN (ulecialo mi teraz nazwisko) i na pytanie czy zatrudnia Polki
    odpowiedziala,
    ze w zasadzie nie, bo:
    1) mysla, ze za rozkladanie nog przez pol dnia zarobia od razu na mercedesa
    2) pod innymi wzgledami to praca jak kazda inna, caly personel techn. to
    Niemcy, trzeba znac jezyk, komunikatywnosc, tempo itd.

  • 10. Data: 2002-06-11 20:53:39
    Od: "Enif" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "A.B." <b...@k...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > 2) pod innymi wzgledami to praca jak kazda inna, caly personel techn. to
    > Niemcy, trzeba znac jezyk, komunikatywnosc, tempo itd.

    a co one tam mowia ? ????

REKLAMA