PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Białystok => DevOps Engineer <=

  • 1. Data: 2021-12-07 17:45:05
    Temat: Białystok => DevOps Engineer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta - jednej z największych w Europie giełd
    cyfrowych walut, posiadającej ponad 800 000 aktywnych
    użytkowników, przeprowadzającej ponad 100 transakcji na
    minutę, poszukuję osoby na stanowisko:

    *****
    ***** DevOps Engineer
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * udział w procesie wytwarzania oprogramowania dla obszaru wdrożeń
    oraz monitoringu systemów informatycznych
    * dbanie o wysoką jakość dostarczonych produktów
    * konsultowanie i opracowywanie rozwiązań w zespole projektowym
    * zarządzanie środowiskami projektowymi
    * rozwijanie i utrzymywanie procesu CI/CD
    * weryfikowanie dokumentacji wdrożeniowych dla projektów

    ***** Wymagania:

    * co najmniej 3 lata doświadczenia
    * bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu zarządzania systemami
    operacyjnymi Linux (Ubuntu/Centos/Debian)
    * doświadczenie oraz szeroka wiedza związana z zagadnieniami
    automatyzacji instalacji/konfiguracji systemów (Chef, Salt,
    Ansible)
    * doświadczenie w administracji MySQL, MariaDB, Cassandra, Redis,
    Apache, Nginx, Varnish, HAproxy, Corosync/Pacemaker, Apache Kafka,
    Java, Jenkins, Mesosphere DC/OS
    * znajomość Docker, Openstack
    * doświadczenie w projektowaniu, budowaniu i utrzymaniu klastra K8S w
    wysoko wydajnym środowisku produkcyjnym
    * produkcyjne doświadczenie z rozwiązaniami chmurowymi
    * znajomość GIT
    * znajomość języków skryptowych (bash, python, perl, inne)
    * umiejętność konfiguracji podstawowych usług sieciowych DNS,
    DHCP, NFS, iptables
    * znajomość systemów monitoringu Nagios, Prometheus, Grafana,
    Graylog
    * znajomość zagadnień związanych z sieciami LAN oraz WAN
    * znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem systemów IT
    * umiejętność zarządzania incydentami bezpieczeństwa
    * doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań zapewniających
    ciągłość działania
    * język angielski na poziomie komunikatywnym
    * Umiejętność pracy zarówno w zespole jak i w pojedynkę

    ***** Oferujemy:

    * możliwość pełnej pracy zdalnej
    * elastyczne godziny pracy
    * umowa o pracę lub B2B
    * karta Multisport
    * dofinansowanie do kursów i szkoleń
    * kurs języka angielskiego z native speakerem
    * raz w roku możliwość pracy w apartamencie
    * możliwość rozwoju w obszarze kryptowalut oraz blockchain
    * Sprzęt potrzebny do pracy

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2112