PracaGrupypl.praca.dyskusje › Agencje Towarzyskie?

  • 1. Data: 2003-06-02 16:29:25
    Temat: Agencje Towarzyskie?
    Od: Doktor Burski <q...@b...cy[ROT13]>

    Czy ktoś dysponuje informacjami jak wyglądają zarobki dziewcząt w Agencjach
    Towarzyskich? Jaka jest stała podstawa, jaka prowizja od klienta?
    --
    Przed wysłaniem na priv zdekoduj adres.
    http://www.robaczki3.republika.pl

    Pozdrawiam.
    Doktor Burski.

  • 2. Data: 2003-06-03 06:02:47
    Temat: Re: Agencje Towarzyskie?
    Od: "Damian" <...@j...pl>

    Użytkownik "Doktor Burski" <q...@b...cy[ROT13]> napisał w wiadomości
> [...]
    Agencjach
    > Towarzyskich? Jaka jest stała podstawa, jaka prowizja od klienta?

    robisz business plan do nowej przedsiewziecia?
    jak bys nie liczyl , oplaca sie
    znam przypadek, ze pewn firma przestala plcacic czynsz za wille gdzie mieli
    siedzibe - za duze koszty...cos kolo $4000 miesiecznie, po niej zalozono tam
    agencje i poltora roku utrzymuje sie juz wiec na czynsz wyrabiaja

  • 3. Data: 2003-06-03 07:39:55
    Od: "Radek Mrozowski" <r...@p...fm>

> [...]
    Agencjach
    > Towarzyskich? Jaka jest stała podstawa, jaka prowizja od klienta?

    Konkretów nie znam, ale słyszałem, że dziewczyny zarabiają ok 4-5kpln
    miesięcznie. Obawiam sie, ze możesz tu szczegółów nie uzyskać...

    Radek

  • 4. Data: 2003-06-03 17:35:23
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

> [...]
    >
    > Pozdrawiam.
    > Doktor Burski.
    >Powinieneś szukać informacji raczej na grupach które interesują się
    bardziej tematyką związaną z twoim tematem wejdz na seks tam Ci na pewno
    pomogą.
    Nasza grupa jeszcze nie doszła do Agencji Towarzyskiej .
    Mamy inne zainteresowania .(Agencje póżniej).
    Pozdrawiam-nie obrażaj się ale to nie ta grupa zadzwoń do Agencji pierwszej
    lepszej i zapytaj się ile kosztuje godzina z blądynką i znasz odpowiedz tak
    mniej więcej.
    PA PA

  • 5. Data: 2003-06-03 17:50:07
    Od: h...@p...onet.pl

    > Konkretów nie znam, ale słyszałem, że dziewczyny zarabiają ok 4-5kpln
    > miesięcznie. Obawiam sie, ze możesz tu szczegółów nie uzyskać...

    I po co ja sie tyle lat uczylam zeby zarabiac piecset zl z groszami?
    Gdzie jest najblizsza agencja towarzyska moze maja wolne etaty

    Malgorzata

  • 6. Data: 2003-06-03 19:31:26
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

    > I po co ja sie tyle lat uczylam zeby zarabiac piecset zl z groszami?
    > Gdzie jest najblizsza agencja towarzyska moze maja wolne etaty

    Otwórz książkę telefoniczną.
    Zadzwoń pod pierwszy adres.
    I jeśli osoba prowadząca agencję stwierdzi "na oko", że się nadasz - możesz
    "wynająć" pokoik.

    Albo daj ogłoszenie "Studentka posprząta mieszkanie".
    Efekt podobny.

    Asmira

  • 7. Data: 2003-06-04 06:30:51
    Od: "heder" <h...@p...onet.pl>

    > Otwórz książkę telefoniczną.
    > Zadzwoń pod pierwszy adres.
    > I jeśli osoba prowadząca agencję stwierdzi "na oko", że się nadasz -
    możesz
    > "wynająć" pokoik.

    Hmm to agencje towarzyskie można już znalezc w ksiazkach telefonicznych? ;)
    Nie wiedzialam, wychodzi na to ze strasznie zacofana jestem. To chyba
    dlatego ze mieszkam na prowincji. ;)
    A moze zaproponuje spólke panu z początku tego wątku. Moge mu wynając
    dyskretny domek na uboczu. ;)
    Pozdrawiam
    Małgorzata

  • 8. Data: 2003-06-04 07:21:34
    Od: piotrr <p...@p...pl>

> [...]
    > dlatego ze mieszkam na prowincji. ;)
    > A moze zaproponuje spólke panu z początku tego wątku. Moge mu wynając

    nie trzeba szukać w książkach tel. wystarczy poczytać na billboardach.
    ;)

    z tymi 5 kzł to też nie do końca tak. czasem się zdarza ale raczej jako
    premia a nie stały dochód. jak ostatnio coś na ten temat słyszałem z
    wiarygodnych źródeł to dziewczyna dostawała połowę z tego co płacił
    klient. ale tam są też spore "koszty uzyskania przychodu" :( jak mnie
    przekonasz, że cel jest sensowny a nie robienie biznes planu to możemy
    pogadać na priv ;)

    piotrr

  • 9. Data: 2003-06-05 07:50:00
    Od: Doktor Burski <q...@b...cy[ROT13]>

    Dnia Tue, 3 Jun 2003 19:35:23 +0200, Gotex napisał:

> [...]
    > lepszej i zapytaj się ile kosztuje godzina z blądynką i znasz odpowiedz tak
    Sorry za pytanie ale kim właściwie jesteś że uważasz co jest właściwe dla
    grupy? Poruszyłem temat związany z pracą i uważam że nasza grupa jest do
    tego najodpowiednijszym miejscem.
    Draźnią mnie uwagi osoby która nie umie prawidłowo dopisać swojej
    wypowiedzi do cytowanego postu (swoją wypowiedź należy zacząć w nowym
    wierszu), używa jako czytnika grup dyskusyjnych OE i to w nieaktualnej
    wersji i boi się obdarzyć innych grupowiczów zaufaniem na tyle, żeby podać
    swojego e-maila. Jeśli boisz się niechcianego spamu to powinieneś zapoznać
    się ze współczesnymi zabezpieczeniami (Np. ROT13).

  • 10. Data: 2003-06-05 19:12:54
    Od: Doktor Burski <q...@b...cy[ROT13]>

    Dnia Tue, 3 Jun 2003 19:35:23 +0200, Gotex napisał:

    Poza tym skup się nad wyeliminowaniem błędów ortograficznych i
    stylistycznych ze swojej pisowni.

    _blądynką_