Świadectwo pracy
Przeczytaj także: Rozwiązanie umowy: jakie dokumenty dla pracownika?
Dokument wydawany pracownikowi przez pracodawcę po wygaśnięciu lub rozwiązaniu stosunku pracy.Świadectwo pracy zawiera informacje odnośnie:
- okresu wykonywanej pracy,
- rodzaju wykonywanej pracy,
- zajmowanych stanowisk,
- trybu rozwiązania umowy,
a także inne informacje niezbędne do ustalenia uprawnień pracowniczych i uprawnień z ubezpieczenia społecznego.
Szczegółowe zasady dotyczące wystawiania świadectwa pracy i jego treści zawarte są w Kodeksie pracy oraz w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 maja 1996 r.
Przeczytaj także
-
Rozwiązywanie stosunku pracy: zapis w świadectwie
-
Świadectwo pracy - co powinno zawierać?
-
Następca prawny firmy wystawi świadectwo pracy?
-
Wydawanie świadectw pracy - zmiany do rozporządzenia
-
Umowy na zastępstwo a świadectwo pracy
-
Przedsiębiorcy krytykują świadectwa pracy
-
Zatrudnienie w kilku placówkach a świadectwo pracy
-
Wydawanie świadectw pracy w 2011r.
-
Wydanie świadectwa pracy w ostatnim dniu zatrudnienia
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)