eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaSłownik pojęć rynku pracy › Prawo pracy

Prawo pracy

Przeczytaj także: Kontrakt menedżerski a stosunek pracy

Gałąź prawa regulująca kwestie związane ze stosunkiem pracy między zaangażowanymi w niego stronami, czyli pracownikiem i pracodawcą; zawiera również regulacje dotyczące organizacji pracodawców i pracowników, układów i sporów zbiorowych, a także partycypacji pracowniczej i dialogu w zbiorowych stosunkach pracy. Podstawowym aktem prawnym określającym prawa i obowiązki stron stosunku pracy jest Kodeks Pracy.
Więcej na ten temat: prawo pracy, stosunek pracy, kodeks pracy

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć urząd pracy.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: