Outsourcing
Przeczytaj także: Rekrutacja pracowników: postaw na outsourcing
Strategia zarządzania przedsiębiorstwem, polegająca na powierzaniu wykonania pewnych zadań, funkcji czy procesów firmom zewnętrznym, specjalizującym się w określonym obszarze działalności.Korzyści płynące z takiego rozwiązania to przede wszystkim:
- redukcja kosztów,
- poprawa jakości wykonanych zadań,
- możliwość skupienia się na głównym profilu działalności firmy,
- utrzymanie niższego poziomu zatrudnienia,
- zapewnienie dostępu do nowoczesnych technologii i wiedzy eksperckiej.
Outsourcing stosuje się głównie w dziedzinach, których wdrożenie wiązałoby się ze sporymi nakładami finansowymi. Najpopularniejsze obszary powierzane podmiotom zewnętrznym to między innymi obsługa klienta, audyt wewnętrzny, administracja, finanse czy szkolenia.
Przeczytaj także
-
Jak rozliczyć współpracę z freelancerem? Analiza przypadków
-
3 wizje outsourcingu IT, czyli fareshoring, onshoring i nearshoring
-
Outsourcing usług w długach. Zadłużenie firm to ponad 155 mln zł
-
W outsourcingu liczą się nie tylko oszczędności
-
Outsourcing na polskim rynku. 20 lat doświadczeń, dobre prognozy na przyszłość
-
Outsourcing w sprzedaży coraz szerzej znany
-
Outsourcing logistyczny, czyli jak kupuje się oszczędności?
-
7 trendów, które wpływają na outsourcing
-
Filozofia kaizen - kilka kroków do doskonałej pracy
Poprzednie hasło
Następne hasło
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)